Utilitzem cookies per facilitar l'ús i elaborar estadístiques. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. ->més info

Enviaments

Realitzem enviaments només en territori peninsular espanyol.

Els paquets són generalment enviats entre 24/48 hores, després de la recepció del teu pagament i productes en estoc.

Els ports seran gratuïts si l'import de la teva compra supera els 50 € (IVA no inclòs) sinó es cobraran 5 € per despeses d'enviament.

Si tries l'opció de pagament per transferència bancària, després de realitzar la mateixa, hauràs enviar-nos una còpia del justificant bancari per email a info@ecobetulo.com , al fax : 933.893.994 o esperar que es reflecteixi en el nostre compte bancari.

En els pagaments mitjançant transferència bancària, el termini de lliurament no començarà a computar fins confirmada la transferència realitzada.

Les comandes realitzades abans de les 14h. sortiran en l'expedició del dia següent hàbil.

En el cas que no hi hagi disponibilitat ens posarem en contacte, dandote un termini de lliurament.

Els terminis de lliurament són indicatius i les demores no podran donar lloc a cap tipus de compensació sigui quina sigui la raó.

 

Devolucions

Contacta amb nosaltres ( info@ecobetulo.com / Tel 934 644.627).

Disposes de 15 dies per retornar la teva compra. No cal que justifiquis la teva devolució en aquests primers dies. Pots exercir el teu dret de desistiment i retornar la mercaderia.

El client perdrà el dret de devolució si l'article ha estat desprecintat, usat o manipulat d'alguna manera. Només necessitarem el teu número de comanda. Recorda que pots trobar-mail de confirmació de la comanda.

Si la devolució es deu a un producte defectuós, correrà a càrrec de client l'enviament fins que hagi estat verificat pels nostres tècnics. Un cop revisat es procedirà a l'abonament o reposició. Cobert totes les despeses per la garantia de EcoBétulo.

Si els producte està intacte, les despeses d'enviament hauran de ser abonats pel client. La devolució dels diners pot demorar uns dies perquè puguem comprovar l'estat de la mercaderia.

En el cas que el client decideixi anul · lar la comanda un cop aquest es trobi en transport, es procedirà a la devolució de l'import dels productes exceptuant les despeses d'enviament.

 

Garantia

Tots els nostres productes tenen una garantia mínima d'un any des de la data de lliurament del producte encara que alguns models poden tenir un termini de garantia major depenent dels seus fabricants.

La garantia dels nostres productes compatibles i reciclats inclouen tant els costos de retorn com els de reexpedició de manera que el client no haurà d'assumir noves despeses de transport .

Les garanties de tercers són gestionades directament per les seves empreses. Si vols nosaltres tramitarem aquesta garantia.

A continuació els facilitem la llista amb els telèfons del suport tècnic de cada fabricant.

Per sol · licitar assistència tècnica, abans de telefonar al suport tècnic del fabricant, Proveïu-vos de tota la documentació necessària: factura de la compra, model, número de sèrie del producte i informació sobre l'entorn on està connectat (Processador, sistema operatiu, etc.), el qual serà sol · licitat per l'operadora. Recordi que ha de conservar l'embalatge original del producte com a mínim durant un mes des de la recepció del mateix.

-Hp: 902.010.994
-Epson: 935.821.500
-Cànon: 901.301.301
-Brother: 902.250.026
-Samsung: 902.172.678
-Oki: 902 360.036
-Lexmark: 914.360.048
-Kyocera: 807.464.021